Jaarvergadering ook dit jaar weer met inschrijving

Beste leden van de Dorpsraad Stompetoren,

Op maandag 27 september 2021 organiseren wij onze jaarvergadering vanaf 20.00 uur in de Grand Café de Stompe Hoeve. Onderaan dit bericht vinden jullie de uitnodiging met agenda voor deze vergadering, evenals de notulen van de vorige jaarvergadering.

Naast onze reguliere agenda, hebben we deze avond onze nieuwe burgemeester, Anja Schouten, bereid gevonden om kennis te komen maken met de inwoners van Stompetoren. Daarnaast zal ook nieuwe gebiedsregisseur vanuit de gemeente, Ilse Kooter, aanwezig zijn om kennis te maken met Stompetoren en direct te horen welke zaken zoal leven in het dorp.

Vanwege de nog immer geldende corona-maatregelen, kunnen wij maximaal 70 personen kwijt en om die reden is de bijeenkomst besloten voor leden van de Dorpsraad (maximaal 1 persoon per huishouden). Om de vergadering bij te wonen dient u zich in te schrijven. Dit kan bijvoorbeeld door een e-mail te sturen naar  onder vermelding van uw naam en adres. Graag zien wij uw inschrijving uiterlijk 20 september tegemoet.

Alvast bedankt en graag tot de 27e!

Uitnodiging jaarvergadering 27 september 2021

Notulen vorige jaarvergadering