Slootenfonds weer druk bezocht

IMG_3605Afgelopen vrijdag werd in café De Vriendschap in Driehuizen weer een aantal vrijwilligers in het zonnetje gezet. Daarnaast werd de vereniging van het jaar bekend gemaakt.

Voor Stompetoren is de uitreiking Slootenfonds 2014 gegaan naar Jan Nat. Hij ontving uit handen van burgemeester Floor Vletter een oorkonde, cadeaubon en bloemen.

De titel vereniging van het jaar is uitgegaan naar toneelvereniging Thalia uit Grootschermer en ontving de cheque van EUR 500,-.

Het was weer een leuke avond en alle genomineerden waren met een list naar Driehuizen gelokt. Tot aan het moment dat ze naar voren werden geroepen, wisten ze niets van een nominatie. De meesten dachten dat ze voor een ander aanwezig waren en dat maakt het extra leuk.

Volgend jaar is en weer een uitreiking en wordt dan uitgereikt door de nieuwe burgemeester van Alkmaar. U kunt vast nadenken over wie volgens u de titel vrijwilliger van het jaar verdiend.
Uiteraard doen we te zijner tijd weer een oproep.